Zapraszam do zarejstrowania się na ENAS!!!

Portal dla stylistek paznokci i nie tylko! Zarejstruj się, zbieraj punkty i zdobywaj ciekawe nagrody! wystarczy że klikniesz poniższy link i zarejestrujesz się!!! http://www.enas.com.pl/index.php?option=com_comprofiler&task=registers&Itemid=&referrer=AUPRS-MADZIALENKA

czwartek, 13 stycznia 2011

Frencz z błyskotkami i krok po kroku!

Z okazji zdania egzaminów kończących 1 semestr postanowiłam zrobić sobie pazurki;) i wyszły mi takie;) Niżej daje także krok po kroku...

KROK PO KROKU...
1. standardowo przygotowujemy płytkę, podkładamy szablon, robimy szkielet i opracowujemy delikatnie szkielet
2. nakładamy kamuflaż w tym przypadku dałam cover z brokacikiem, nakładamy biały akryl jako frencza lecz nie na całą końcówkę!

 3.na końcówkę (tam gdzie niema białego akrylu) nakładamy ozdoby, ja użyłam plastrów miodu hologramowych i mini piegów hologramowych.

4. następnie budujemy paznokcie przeźroczystym akrylem i opracowujemy

5. na opracowanym paznokciu malujemy wzorek farbką i nabłyszczamy
 6. aplikujemy oliwkę na skórki

2 komentarze: